måndag 18 oktober 2010

Team Japan: Manga

Mochi mochi!

För någon dag sedan berättademin pappa att han hade spelat in något som handalde om manga...
Det handlade om "mangaförafattare" som blev intervjuade.... Hade nog inte många stavrätt i den meningen... (datorn är programerad på engelska). Bland annat han som har gjort Dragon Ballz och Sandland... Jag tror att han heter Akira Toriama men är inte säker... >.<
Programet var bra, man fick se avtecknade bilder från te.x Kyoto som man själv sett i en manga man läst.
Det handlade också lite om cosplay... Det finns dem som klär ut sig två gånger i veckan!!!O///o



I japan tillvärkar vissa en manga i veckan... Men man har ju tecknar asistenter...



Var det någon annan som såg det???

4 kommentarer:

  1. Hejsan:D

    Skulle jag skicka postnummret?:)

    Alltså till tävlingen!^^

    SvaraRadera
  2. Åååh är det en cupcake!

    Jag har alltid önskat mig ett smycke som ser ut som en cupcake! på kokorochans blogg var det förut en tävling som man kunde vinna ett cupcakehalsband på ååh det var såå fint! Men jag vann ju såklart inte-.- På sidor som man kan köpa dom på är dom så DYRA typ 200 kr! Försöker alltid hitta olika bloggar där dom har tävlingar där man kan vinna cupcake halsband när jag fick veta att det var ett cupcakesmycke som man kunde vinna, ååh jag blev såå glaaad, och anmälde mig såklart till din tävling!

    Hoppas såklart på vinst!:) hihi!
    Jättefin blogg alltså du har!
    Supercool!!!!:D

    SvaraRadera
  3. Tror jag såg det. Är inte säker på om det var samma program...

    SvaraRadera
  4. svar: skoj :D jo SPEED är bra ^^ <3 jag tror det här brukar vara tummen upp: (^^)b den där är nog tummen ner: (^^)p fast jag är inte säker haha xD

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera