onsdag 15 september 2010

Sailor Moon

När jag var tre år så var vi i Frankrike. Jag ville hem och sa att jag ville se något på tv. Jag grät till och med...(t_t) Jag ville se på Sailor Moon! Men kunde inte förklara vad det hette. Men jag gick ändå  runt och sa att det var det bästa programet jag visste...

 Sailor Moon är en animerad serie. Det handlar om en flicka som heter Annie Tsukino. Hon är 14år. Men en dag upptäckte hon att hon kunde förvandla sig till den glamurösa Sailor Moon!

"Månkraft förvandla mig!" Är en vanlig replik.
Hon har en del kärleks problem och hon hamnar i trubel!
Sailor Moon är fartfylld och man har inte tråkigt en sekund!

4 kommentarer:

  1. svar: tack så mycket ^____^ ♥

    ooh sailor moon var min favorit tv-program när jag var liten! ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, vill se Sailor Moon, det är där den där katten finns va? Luna tror jag att den hette.

    SvaraRadera
  3. Sv: Hoppas att det går bra med din cupcake!

    SvaraRadera
  4. Hej jag har startat ett Svenskt sailor moon forum för alla svenskar som gillar sailor moon.

    Efter som vi är nya har vi brist på medlemmar, hade varit trevligt om du blev medlem men även spred vidare om forumet.

    Länk: http://sailorsense.herobo.com

    // Usagi ägare av sailorsense.herobo.com

    SvaraRadera